Vi hade en fotograf på plats under Örebrocupen Bandy. Se bilderna här!
Cupen är öppnad!
Är du bandyspelare född 2015-2017? Nu kan du anmäla dig till Örebrocupen Bandy 2027! Örebrocupen Bandy kommer att spelas helgen den 6-7 mars 2027 för bandyspelare i klasserna U10-12. Vi spelar i fina inomhushallen Behrn Arena där matcherna spelas parallellt intill varandra. Vilket lag blir först ut att anmäla sig? Anmäl dig nu! Vi ses på Örebrocupen Bandy!
Är du bandyspelare född 2015-2017? Nu kan du anmäla dig till Örebrocupen Bandy 2027! Örebro...