Cupen är öppnad!
Är du bandyspelare född 2015-2017? Nu kan du anmäla dig till Örebrocupen Bandy 2027! Örebrocupen Bandy kommer att spelas helgen den 6-7 mars 2027 för bandyspelare i klasserna U10-12. Vi spelar i fina inomhushallen Behrn Arena där matcherna spelas parallellt intill varandra. Vilket lag blir först ut att anmäla sig? Anmäl dig nu! Vi ses på Örebrocupen Bandy!